fredag 24 augusti 2012

Kämpar på

Ja . Trots mitt fall i badrummet igår så har jag både promenerat och cyklat idag. 
Morgonens promenad började i regn och slutade i solsken. Gick en ny slinga på 8km.
Senare på dagen blev det en cykeltur på 1 mil.
Maten vi lagade idag var ett Lchf-recept. Smakade mums.  Kasslergratäng med chili och vitlök. Till det kokt blomkål. Lite gurka och tomat blev det också.
Om ni undrar över fallet igår så var det så att jag skulle byta lampan i badrummet.   Vet att våra köksstolar är ostadiga att stå på  men äch, jag chansar tänkte jag.   Dumt visade sig det vara. Stolen gled iväg på mattan och jag for i golv. Ryggstödet i magen, blåmärke på ett knä, axeln fick sig en smäll också. Det komiska med allt är att jag tycker min onda axel är bättre idag.

Ja ja, vi får se hur det är i morgon.
Ha en trevlig helg.
Kram från mig.

1 kommentar:

  1. Usch, med fallet, otäckt otäckt! Men nu var det en stund sen och det gick ju bra! Kram

    SvaraRadera