tisdag 28 augusti 2012

Kämpar på....

Hej.
Jag har fortsatt med mina promenader varje dag och även motionscyklat 6 dagar i sträck.  Känns bra.
Idag har jag varit med om två premiärer.
1. Jag har fått akupunktur för första gången i mitt liv. 
2. Jag har ätit grön sparris!! Tillagad i ugn tillsammans med palsternacka. Riktigt gott faktiskt.
Vi har ju Coop`s matkasse den här veckan.  Riktigt  kul faktiskt. Därav sparissen.
På torsdag ska det bli Heta Räkor i Chili med pasta.  Också en utmaning för mig som inte äter räkor så ofta. Men men ,testa ska vi. Vi gör det som finns i påsen så det blir nyheter ofta för våra magar.

Det var allt för idag.  Kram till er.

1 kommentar:

  1. Sparris har jag fått på restaurang någon gång när det var bestämd meny, och det var riktigt gott tyckte jag också, men har inte provat att laga det själv!

    SvaraRadera